Patron |
Jan Paweł II |
Adres Zespół Placówek Oświatowych |
Szkolna 2 |
Miejscowość |
Zielona |
Kod pocztowy |
09-310 |
Gmina |
Kuczbork-Osada |
Powiat |
żuromiński |
Województwo |
mazowieckie |
Typ |
Zespół szkół i placówek oświatowych |
Uprawnienia |
publiczna |
Telefon Zespół Placówek Oświatowych |
236579051 |
Strona |
www.zpo_zielona.republika.pl |
Regon |
13045578300000 |
Organ prowadzący |
Gmina |
Zespół Placówek Oświatowych - opis placówki
Zespół Placówek Oświatowych w Zielonej to miejsce, które dba o wszechstronny rozwój uczniów oraz stawia na wysoką jakość nauczania. Nasza placówka skupia się na zapewnieniu uczniom odpowiednich warunków do nauki, rozwijania ich zainteresowań oraz kształtowania wartości moralnych i społecznych. W Zespole Placówek Oświatowych panuje przyjazna atmosfera, sprzyjająca rozwojowi każdego ucznia.
Zespół Placówek Oświatowych - dokładny adres
Zespół Placówek Oświatowych mieści się pod adresem Szkolna 2, w miejscowości Zielona, kod pocztowy 9310, w powiecie żuromińskim, województwo mazowieckie. Nasza placówka jest łatwo dostępna zarówno dla uczniów, jak i ich rodziców, co sprawia, że komunikacja z nami jest wygodna i bezproblemowa.
Zespół Placówek Oświatowych - dane kontaktowe
Aby skontaktować się z Zespołem Placówek Oświatowych, można dzwonić pod numer telefonu 236579051 lub wysłać e-mail na adres
[email protected]. Dodatkowo, informacje o naszej placówce można znaleźć na naszej stronie internetowej www.zpo_zielona.republika.pl. Jesteśmy otwarci na wszelkie pytania i chętnie udzielimy wszelkich potrzebnych informacji.
Zespół Placówek Oświatowych - dodatkowe informacje
Zespół Placówek Oświatowych w Zielonej to placówka o numerze identyfikacyjnym 13045578300000, która jest częścią Gminy i działa jako szkoła publiczna. Nasza placówka cieszy się uznaniem wśród rodziców i uczniów, co potwierdza wysoki poziom nauczania oraz zaangażowanie naszych nauczycieli. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć i ciągle dążymy do doskonalenia naszej pracy, aby zapewnić uczniom jak najlepsze warunki do nauki i rozwoju.